در دنیای گستردهی لوازم آرایشی و بهداشتی، روزانه انواع بسیاری از برندها و محصولات تولید و عرضه میشوند. اما بدیهی است که همهی آنها نمیتوانند پا جای پای برخی برندهای محبوب مردم گذاشته یا در این رقابت جای مخصوص خودشان را پیدا کنند. اما یکی از برندهای موفق دنیای آرایش و خودآرایی و مراقبت از پوست، برند Revolutionاست که علیرغم رقابت با قدرتمندترین برندهای آرایشی دنیا، توانسته است جایگاه مناسبی در بین مردم پیدا کند. در ادامه این برند را معرفی کرده و مختصری دربارهی خصوصیات ویژهی آن که سبب استقبال مردم در سراسر دنیا شده است، توضیح میدهیم.
برند رولوشن (Revolution) چگونه متولد شد؟
حتماً میدانید که قواعد زیبایی در دنیا همیشه یک جور نبودهاند و به طور مداوم در دورههای مختلف به چالش کشیده شده و تغییر را به همراه خواهند داشت. این مساله کار تولیدکنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی را با سختیهای خاص خود روبرو میکند، چرا که باید دائما محصولات خود را با نیاز و درخواست مصرف کنندگان وفق دهند!
شاید جالبترین کاری که برند Revolution کرده است، شکستن همین قواعد زیبایی و آشنا کردن ذهنها و تمایلات با مفهوم تنوع بود. کاری که این مارک نوپا از همان روزی که متولد شد در دستور کارش قرار داده بود، به چالش کشیدن استانداردهای موجود در دنیای زیبایی!
Revolution، در سال 2013 در اطراف میز آشپزخانهی بنیانگذار آن، Adam Minto متولد شد و پیوستن فوری آن به کارآفرین و تولید کنندهی زیبایی Tom Allsworth ، باعث شد تا با سرعتی حیرت انگیز رشد کند. به طوری که 6 ماه بعد، اولین خرده فروش محصولات آرایشی، محصولات تولید شده در این برند را به بازار عرضه کرد.
Revolution، تعهدات خود را با بعد از این سالها همچنان با دریافت بازخورد مصرف کنندگان در فضای مجازی و حقیقی، توسعهی محصولات با کیفیت و با قیمت پایینتر از رقبای قدرتمند، سازندگان محتوا در کلیهی ارتباطات برند با مردم و اجتناب کردن از نمایاندن کمال واهی به مردم، دنبال کرده است.
گسترش برند رولوشن
رولوشن عقیده دارد موضوع آرایش، صرف نظر از سن، جنس و قومیت اهمیت دارد و برای همین تمام تلاشش را در خدمت به افراد واقعی و برای رسیدن به زیبایی واقعی میخواند. همچنین، با مطرح کردن مفهومیبا نام #Openminds، مصرف کنندگان خود را برای پذیرفتن نقصها و عیوب خود به منظور احترام گذاشتن به ابراز خود در جامعه و حمایت از زیبایی در اشکال و روشهای مختلف، آماده میکند.
این واژه با بیان اینکه یک ذهن آزاد قدرتمند است، زیباست و با داشتن آن برای دیدن آن سوی مسائل بدیهی توانا هستید و قادر خواهید بود، نا شناختهها را در آغوش بگیرید، طرفداران رولوشن را برای استفاده از محصولات خود ترغیب میکند.
به علاوه Revolution، با معرفی Fast Beauty، محصولات خاصی را در بازارهای هفتگی عرضه میکند تا طرفداران با جدیدترین ترندهای زیبایی و نوآوری ایجاد شده که با قیمت مناسبی نیز همراه است، روبرو شوند.
آدام مینتو، بنیانگذار این برند مطرح انگلیسی، در تعریف از کمپانی خود میگوید:
"5 سال پیش که رولوشن ساخته شد، شاید در آغاز صرفا یک تصور برای ایجاد یک کمپانی زیبایی بهتر و خلق هنجارهای جدید در دنیای لوازم آرایشی بود. بیزینسی که با تولید محصولات باورنکردنی امروزی با توجه به بازخورد مشتریان، برای مصرف کنندگان خود ارزش ویژهای قائل باشد! و اکنون به یک مارک جهانی تبدیل شده است که هنوز به همان ارزشها از جمله شمول، تنوع و از هم گسیختن ادراکهای منسوخ زیبایی پایبند است. ما اعتقاد داریم که هر کس در صورت تمایل باید به لوازم آرایش با کیفیت دسترسی داشته باشد و هر تعریفی از زیبایی سزاوار تجلیل است!"
این برند جهانی با وجود گذشت تنها 5 سال، توانسته است در بین برترین مارکهای تولید کنندهی لوازم آرایشی بدرخشد و چنین مسالهای نشان از قدرت بالا و کیفیت منحصر به فرد محصولات تولید شده است. با این وجود، Revolution امروز نیز همگام با بازخورد مشتریها، تمایلات و ترندها به خلق نوآوری و تحول میپردازد.
مارکهای زیر مجموعهی برند رولوشن (Revolution)
- Revolution یا Makeup Revolution سابق، که اولین نام تجاری برای این برند است، در سال 2014 راهاندازی شد. این مارک پس از مدت کوتاهی به خاطر آرایش باکیفیت و فرمولهای نوآورانه شناخته شد. چنانکه موفق شد در برخی محصولات مانند 50 سایهی مختلف در پالتها، با برندهای معتبری مانند Conceal & Define Foundation رقابت کند.
- Revolution PRO مجموعهای سرآمد متشکل از لوازم آرایشی الگو را برای اشخاصی که به دنبال تنظیم محصولات در سطوح بالا است، ارائه میدهد.
- I Heart Revolution، مدعی است با محصولات بینظیر در بستهبندیهای عجیب، جنبهی سرگرم کننده و سرزندهی جهان زیبایی را جشن میگیرد!
- Revolution Skincare، با شعار "مراقبت بیشتر از پوست، آرایش بهتر"، راه حلهایی هدفمند و با کیفیت برای افرادی که مراقبت از پوست را جدی میگیرند، فراهم آورده است.
- Revolution Skincare به احساس خوبی که استفاده از این محصولات در کیف آرایشتان به ارمغان میآورد، اشاره میکند و این موضوع را با اشاره به پالتهای قدرتمند رولوشن و تاییدات مثبتی که در اجتماع دارند، به رخ میکشد!
نگاهی کلی به برند رولوشن (Revolution) در مقایسه با رقبا
از خصوصیات بارز محصولات رولوشن، میتوان به قیمت مقطوع و کیفیت بالا ضمن ارائهی محصولات به روز اشاره کرد. نام این مارک، در معنی انقلاب، شاید به دلیل رشد سریع و چشمگیر آن، یا به واسطهی قیمت مناسب در عین کیفیت مطلوب برگزیده شده باشد.
به هرحال رولوشن امکانی را فراهم آورده که کیفیت برندهای مطرح دنیا با قیمت مناسبتر برندهای نا آشناتر، در یک نقطه به هم برسند. در آن نقطه است که اکثریت جامعه با هر توان مالی امکان بهرهبردن از محصولات آرایشی با کیفیت را خواهند داشت.
البته این خدمات قطعا موافقان و مخالفان خود را در دنیای لوازم آرایشی و مخاطبانشان داشتهاند، اما چیزی که امروزه میبینیم این است که رولوشن به یک برند مطرح و موفق در عرصهی زیبایی تبدیل شده است که موافقان آن بر مخالفانش غلبه کردهاند. به علاوه با بیان این ادعا که ضد خشونت علیه حیوانات است، و با معرفی محصولاتی کاملا گیاهی، رضایت مخاطبان را بیش از پیش به خود جلب کرده است. سایت سوراو وارد کنندهی مستقیم محصولات رولوشن از انگلستان میباشد.
این مقاله توسط تیم سوراو به صورت اختصاصی تهیه شده است لذا کپی یا استفاده از آن با ذکر منبع بلامنع است.